🎄❄️🎁Raty 20 x 0%, RRSO 0% - tylko w grudniu, sprawdź jak kupić >>
x Koszyk

Epidemia koronawirusa SARS-CoV-2 - Sprawdź jak wpłynęła na naszą firmę

Drodzy Klienci,

Ze względu na dużą ilość pytań związanych z funkcjonowaniem naszej firmy w czasie epidemii nowego koronawirusa SARS-CoV-2, postanowiliśmy zebrać najczęściej zadawane przez Was pytania i wyjaśnić co się zmieniło.

1) Czy wasza firma funkcjonuje

Tak, nasz sklep funkcjonuje a zamówienia są przyjmowane i realizowane.

Naszą firmę od lat tworzymy z użyciem nowoczesnych rozwiązań, pozwalających na zdalną obsługę i umożliwiają zarządzanie i działanie jej z jakiegokolwiek miejsca. W tym czasie funkcja ta jest niezwykle przydatna i korzysta z niej część naszej załogi, oczywiście z poszanowaniem przepisów wynikających z ustawy RODO.

2) Czy otrzymam swoje zamówienie w przed Świętami w roku 2020

Termin realizacji każdego produktu, podany jest pod jego ceną. Wiele produktów, w tym mebli tapicerowanych, dostępnych jest na zamówienie z dostawą w styczniu 2021 r. Jeśli taki zapisek nie występuje, otrzymasz zamówienie jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. 

3) Czy cena produktu może być większa?

Tak, cena produktu może być większa jeśli otrzymasz go już w roku 2021 jednak kupującego obowiązuje cena z dnia zakupu i nie może być podwyższona przez nasz sklep w przypadku korekty cen na rynku.

Informujemy, że w chwili obecnej (stan na listopad 2020) fabryki mebli odnotowują liczne podwyżki cen pianki, które przesyłane są z dnia na dzień. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem mebla tapicerowanego, jego cena może wzrosnąć w najbliższym czasie o kilka procent. Jeśli chcesz zakupić produkt w obecnej cenie - nie zwlekaj.

3) Czy mogę zamówić dostawę

Tak, dostawy nowych zamówień są realizowane. Dział odpowiedzialny za logistykę, transport, nie może wykonywać pracy zdalnej jednak praca tej części załogi pozwala na przepływ towarów przez nasz magazyn i realizowanie dostaw.

4) Czy mogę zamówić dostawę za granicę

Tak, przepływ towarów jak mebli, nie został ograniczony. 

5) Czy jeśli złożę zamówienie, może wystąpić opóźnienie?

Opóźnienie w dostawie może być spowodowane wieloma czynnikami, jak brak tkaniny, która cieszy się popularnością, zniszczeniem towaru podczas dostawy (wypadek). Szanse na to są niewielkie, jednak w związku z koniecznością opieki nad dzieckiem, przebywaniem na kwarantannie, część pracowników produkcyjnych, może nie być dostępna. Pozostała część załogi fabryki dwoi się i troi by wyprodukować jak największą ilość mebli specjalnie dla Was. 

Jeśli jednak w realizacji Twojego zamówienia wystąpi opóźnienie, poinformujemy Cię o tym fakcie.

6) Przebywam na kwarantannie, czy mogę przyjąć/ przesunąć dostawę?

Dostawa może zostać przyjęta tylko przez osobę nieobjęta kwarantanną.

Jeśli przebywasz na kwarantannie a wybieramy się do Ciebie z dostawą, poinformuj nas o tym fakcie!

Dostawa zostanie przesunięta a Ty nie poniesiesz dodatkowych opłat za magazynowanie, powtórną dostawę.

7) Czy przy dostawie mogę zapłacić kartą?

Tak w przypadku dostawy transportem firmowym. Nasi kierowcy posiadają terminal bezprzewodowy.

W przypadku pozostałych firm transportowych, kurierskich, możliwość ta dostępna jest od regulaminu konkretnego przewoźnika.

Jeśli nie chcesz dokonywać wpłaty gotówkowej, przed przybyciem dostawcy, możesz wykonać przelew na nasze konto i przesłać potwierdzenie wpłaty na adres biuro@meblem4.pl

8) Czy mogę zamówić wniesienie? 

Tak, usługa wniesienia (jedna osoba do pomocy) jest dostępna w przypadku wysyłki firmą transportową lub transportem firmowym. (Wyceny pod adresem logistyka@meblem4.pl)

Wyjątki:

Kwestie wniesienia towaru doręczanego firmami kurierskimi, stanowią przepisy poszczególnych firm jak DHL, DPD, Poczta Polska itd. Wniesienie towaru przesyłanego na paletach również nie jest możliwe. 

8) Czy mogę zamówić montaż?

Montaże w domach naszych klientów zostały wstrzymane do odwołania. W tej chwili na usługę montażu umawiamy się z naszymi Klientami od stycznia 2021. 

9) Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Tak, jednak godziny pracy magazynu zostały skrócone. Odbiór możliwy jest w godzinach 9 - 16.30 od poniedziałku do piątku.

10) Czy salon meblowy jest otwarty?

Tak, przy ulicy Gliwickiej 73a w Tarnowskich Górach w godz. 9-17 od pn do pt i w soboty od 9 do 13.

Znajdziecie tutaj głównie ekspozycję kilku systemów mebli kuchennych, komód i wybranych mebli tapicerowanych. 

Maksymalna ilość klientów w jednym czasie na ekspozycji: 5 osób. Godziny dla seniorów nie obowiązują. 

Przed wejściem prosimy o zasłonięcie ust i nosa a także dezynfekcję rąk po wejściu do sklepu. Płyn znajduje się przy drzwiach. 

Jeśli chcesz zobaczyć meble dostępne na naszej ekspozycji, nasz handlowiec zabierze Cię na wirtualny spacer. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem radek@meblem4.pl w celu umówienia godziny spotkania online.

Jeśli posiadasz inne pytania, możesz zadać nam je na naszej infolinii czynnej codziennie od 9 do 19 lub na czacie online a także drogą mailową.

Życzymy wszystkim dużo zdrowia,

Pozdrawiamy Załoga mebleM4.pl.

 

 

Dlaczego warto kupować w mebleM4.pl?

32 740 91 71

pn-nd: od 9 do 19

10 lat

doświadczenia

Bezpieczne płatności

payu, google pay, raty credit agricole

Próbniki

wysyłka gratis

24 miesiące

gwarancji na cały asortyment
'' '' '' '''' '' '' '' ''
Newsletter

Podaj nam swój e-mail, by otrzymewać promocyjne oferty.

Media społecznościowe

Zagórska 84a, 42-680 Tarnowskie Góry | Infolinia Codziennie 9-19: 534 08 08 01 | email: biuro@meblem4.pl | NIP 6452539918 REGON: 243564154