• 534 08 08 01
    • 32 740 91 71
    • tel.: pn-nd 9-19
  • biuro@meblem4.pl

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania w mebleM4.pl

  1. Jak się z nami skontaktować?
  2. Jak złożyć zamówienie?
  3. Gdzie można dopisać ważne informacje, których nie ma do wyboru przy składaniu zamówienia?
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  5. Od jakiego momentu od złożenia zamówienia jest liczony czas realizacji?
  6. Jakie są sposoby płatności?
  7. Czy jest możliwość zapłaty za pobraniem?
  8. Czy sprzedajemy meble na raty?
  9. Jak uzyskać dodatkowe informacje odnośnie statusu zamówienia?
  10. Czy posiadamy ekspozycję?
  11. Gdzie są dostępne wybarwienia do podglądu?
  12. Czy można otrzymać próbki tkanin?
  13. Jak zamówić próbki tkanin?
  14. Gdzie znajdują się wymiary mebli?
  15. Jak są dostarczane meble?
  16. Jaki jest koszt dostawy?
  17. Czy wysyłamy meble za granicę?
  18. Ile kosztuje wysyłka zagraniczna?
  19. Kiedy jesteśmy informowani o wysyłce?
  20. Jak dostajemy informacje o wysyłce?
  21. Czy w cenę kosztów dostawy wliczona jest usługa wniesienia?
  22. Jakimi firmami jest dostarczany towar?
  23. Jak pracują/ dostarczają towar firmy kurierskie i firma transportowa SPT?
  24. Czy kierowcy kontaktują się przed dostawą?
  25. Czy można wybrać dzień dostawy?
  26. Czy kurierzy bądź kierowcy firmy transportowej pomagają przy wniesieniu?
  27. Kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie zadane mailowo?
  28. Jak można otrzymać dodatkowe informacje?
  29. Jak złożyć reklamacje?
  30. Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie reklamacji?
  31. Czy wykonujemy montaż mebli?
  32. Jak można dokonać wyceny montażu?
  33. Czy wykonujemy wycenę oraz projekty mebli kuchennych?

1. Jak się z nami skontaktować?


Zespół meblowy zajmuje się sprzedażą mebli tapicerowanych, kuchennych, twardych itp.
By uzyskać najbardziej szczegółowe informacje można kontaktować się z odpowiednim działem: https://meblem4.pl/kontakt,p1.html 
- Ogólna infolinia: 534 08 08 01, pn-nd: 9-19
- Ogólny email: biuro@meblem4.pl
Zamówienia można składać 24h/7


2. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia należy składać przez naszą stronę, tutaj jest przedstawione jak dokonać
zakupu na naszej stronie: Jak kupować w mebleM4.pl
Zamówienia można również składać mailowo pod adresem: biuro@meblem4.pl


3. Gdzie można dopisać ważne informacje, których nie ma do wyboru przy składaniu zamówienia?

Takie informacje można dopisać w pustym polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA (podpisane
na czerwono)
Pole te znajduje się po wprowadzeniu danych, w ostatnim kroku koszyka


4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie, wytłuszczonym drukiem,
widnieje pod nazwą CZAS DOSTAWY.


5. Od jakiego momentu od złożenia zamówienia jest liczony czas realizacji?

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym
koncie. Jako potwierdzenie zaksięgowania wpłaty wysyłamy fakturę na maila, który jest umieszczony w formularzu zamówienia. Wtedy zamówienie jest wysyłane do producenta na produkcję i rozpoczyna się proces realizacji zamówienia. 


6. Jakie są sposoby płatności?

Posiadamy kilka sposobów płatności, zostały wyszczególnione na tej stronie:
https://meblem4.pl/platnosci,p4.html


7. Czy jest możliwość zapłaty za pobraniem?

Nie posiadamy płatności za pobraniem. Posiadamy natomiast płatność 50/50%:
https://meblem4.pl/platnosci,p4.html


8. Czy sprzedajemy meble na raty?

Tak, nasze meble sprzedawane są również na raty, Informacje o ratach oraz jak dokonać

zamówienia na raty przedstawione zostało w naszym wideo-poradniku: Jak kupić na raty w mebleM4.pl

9. Jak uzyskać dodatkowe informacje odnośnie statusu zamówienia?

Wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie, poprzez czat,bądź mailowo i podać
numer zamówienia, który jest podany w mailu z informacją o złożonym zamówieniu w
naszym sklepie.


10. Czy posiadamy ekspozycję?

Tak, posiadamy ekspozycję, natomiast znajdują się na niej wybrane meble. Jeśli dojazd do
naszego sklepu jest zbyt daleki, warto skontaktować się z nami telefonicznie i uzyskać
informację czy dany mebel bądź podobny znajduje się na naszej ekspozycji.


11. Gdzie są dostępne wybarwienia do podglądu?

Wybarwienia podglądowe znajdują się w galerii produktu bądź w naszej zakładce
WYBIERZ KOLOR (szara zakładka, pod zakładką DO KOSZYKA). Z tej zakładki należy
skorzystać by dokonać zamówienia na naszej stronie.


12. Czy można otrzymać próbki tkanin?

Oczywiście, próbki tkanin są bezpłatne i wysyłane pod wskazany adres, listem Pocztą
Polską.


13. Jak zamówić próbki tkanin?

By dokonać zamówienia próbek tkanin należy napisać do nas maila pod adres
ewelina@meblem4.pl
W mailu prosimy umieścić nazwę mebla, wybrane próbki tkanin bądź wybarwienia tkanin
jakimi są Państwo zainteresowani oraz podać adres do dostawy.

Wszystko również zostało wyjaśnione na stronie: Bezpłatne próbniki tkanin

14. Gdzie znajdują się wymiary mebli?

Wymiary mebli są podane w opisie produktu pod galerią zdjęć, po prawej stronie w tabeli
CECHY PRODUKTU


15.Jak są dostarczane meble?

Nasze meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu bądź w całości na
palecie.
Taka informacja jest podana przy każdym produkcie w tabeli w cechach produktu jako
sposób montażu.


16. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy jest widoczny przy każdym produkcie pod nazwą: KURIER LUB
TRANSPORT FIRMOWY.
Dla każdego produktu jest podany odpowiedni koszt dostawy.


17. Czy wysyłamy meble za granicę?

Tak, nasze meble wysyłane są za granicę. Tutaj można zobaczyć gdzie nasze meble
zostały już dostarczone: https://meblem4.pl/wysylka-mebli-za-granice,p10.html


18. Ile kosztuje wysyłka zagraniczna?

Wycena transportu zagranicznego odbywa się głównie mailowo pod adresem:
tomek@meblem4.pl W mailu należy umieścić informacje: jakie meble zostały wybrane oraz podać dokładny adres dostawy.


19. Kiedy jesteśmy informowani o wysyłce?

Informacja o zaplanowanej wysyłce/ dostawie podawana jest min. 2 dni przed dostawą.


20. Jak dostajemy informacje o wysyłce?

Informacja o dostawie wysyłana jest przez naszego logistyka smsowo i mailowo.


21. Czy w cenę kosztów dostawy wliczona jest usługa wniesienia?

W cenę dostawy nie jest wliczona usługa wniesienia.


22. Jakimi firmami jest dostarczany towar?

Towar na terenie Polski dostarczany jest firmami kurierskimi lub firmą transportową SPT.


23. Jak pracują/ dostarczają towar firmy kurierskie i firma transportowa SPT?

Firmy kurierskie dostarczają towar między 8 a 16 a firma transportowa SPT w godzinach 6-23.
W wiadomości która jest wysyłana smsowo i mailowo podawany jest numer do śledzenia przesyłki by na bieżąco mieć informację gdzie znajduje się towar.
Firma transportowa SPT dostarcza towar w wyznaczonej dacie oraz w 3-godzinnym przedziale czasowym
.
Firma SPT dostarcza towar w danym rejonie Polski tylko w jednym danym dniu w tygodniu.
Gdy dostawa w podanym dniu nie będzie odpowiadała wtedy kolejna dostawa będzie w następnym tygodniu.


24. Czy kierowcy kontaktują się przed dostawą?

Tak, kierowcy uprzednio wcześniej kontaktują się przed dostawą, ok godzinę przed
dostawą.


25. Czy można wybrać dzień dostawy?

Większość towarów wysyłana jest firmami kurierskimi i firmą transportową SPT, nie
mamy wpływu na dzień dostawy oraz przedział godzinowy.


26. Czy kurierzy bądź kierowcy firmy transportowej pomagają przy wniesieniu?

Kierowcy firm kurierskich nie pomagają przy wniesieniu.
Kierowcy firmy transportowej SPT mogą pomóc przy wniesieniu lecz nie mają takiego
obowiązku. Wycena pomocy wniesienia jest dokonywana na miejscu z kierowcą.
Z transportem zawsze jedzie jeden kierowca dlatego może tylko pomóc przy wniesieniu, jeden kierowca nie wykona pełnej usługi wniesienia.


27. Kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie zadane mailowo?

Na każdego maila odpowiadamy do max. 24h od otrzymania maila. Odpowiadamy w
kolejności otrzymania maili.


28. Jak można otrzymać dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie, mailowo oraz podczas rozmowy na czacie online dostępnym w dni robocze od 9 do 17.
Wszystkie dane kontaktowe znajdują się tutaj: https://meblem4.pl/kontakt,p1.html

29. Jak złożyć reklamacje?

Reklamacje należy złożyć przez formularz reklamacji: https://meblem4.pl/reklamacja.html
bądź mailowo pod adres: reklamacje@meblem4.pl
Należy dokładnie uzupełnić formularz reklamacyjny. Jeśli reklamacja będzie zgłaszana mailowo należy umieścić w niej: numer zamówienia, opis uszkodzeń oraz dołączyć zdjęcia uszkodzeń. Gdy taka reklamacja zostanie do nas wysłana, kontaktujemy się z producentem by uzyskać informacje jak reklamacja zostanie rozwiązana. Po uzyskaniu informacji nasz pracownik od reklamacji kontaktuje się z Państwem.


30. Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie reklamacji?

Regulaminowy czas oczekiwania rozwiązania reklamacji odbywa się do 14 dni.


31. Czy wykonujemy montaż mebli?

Tak, w naszej ofercie jest możliwość wykonania montażu mebli. Tutaj przedstawione jest
gdzie wykonujemy montaże: https://meblem4.pl/montaz-mebli,p26.html


32. Jak można dokonać wyceny montażu?

Wycena montażu głównie odbywa się mailowo pod adresem: biuro@meblem4.pl
W mailu należy umieścić nazwy mebli do montażu oraz podać adres do montażu mebli.
Odpowiedzi udzielamy do 48h od otrzymania maila, odpowiadamy w kolejności
otrzymania maili.


33. Czy wykonujemy wycenę oraz projekty mebli kuchennych?

Oczywiście, odbywa się to głównie mailowo pod adresem: radek@meblem4.pl
W mailu należy umieścić nazwę mebli kuchennych, bądź podać szerokość na jaką może być zakupiony zestaw mebli kuchennych i podać nazwę interesującego zestawu.
Odpowiedzi udzielamy do 72h od otrzymania maila, odpowiadamy w kolejności
otrzymania maili.

Dlaczego warto kupować w mebleM4.pl?

32 740 91 71

pn-nd: od 9 do 19

9 lat

doświadczenia

Bezpieczne płatności

payu, paypal, raty credit agricole

Próbniki

wysyłka gratis

24 miesiące

gwarancji na cały asortyment
'' '' '' '''' '' '' '' '' 
Newsletter

Podaj nam swój e-mail, by otrzymewać promocyjne oferty.

Media społecznościowe

Gliwicka 73a, 42-600 Tarnowskie Góry | Infolinia Codziennie 9-19: 534 08 08 01 | email: biuro@mebleM4.pl | NIP 6452539918 REGON: 243564154

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności plikow cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.